اخبار و مقالات
 

 
لزوم استفاده از فناوری‌های نو در صنعت پتروشیمی با هدف توسعه پایدار
 

لزوم استفاده از فناوری‌های نو در صنعت پتروشیمی با هدف توسعه پایدار

چهارشنبه، 17 مرداد 1403 | Article Rating

آینده‌نگری در صنعت پتروشیمی با استفاده از فناوری‌های نوین، داخلی‌سازی و انتقال دانش روز جهان و بهره‌گیری از نیروی انسانی کارآمد و متخصص روند توسعه این صنعت را شتاب می‌بخشد.

به گزارش نیپنا، کارگاه آموزشی «آینده‌نگری در صنعت پتروشیمی» با هدف بررسی چشم‌انداز صنعت، امروز یکشنبه (14 مردادماه) در پانزدهمین همایش بین‌المللی صنعت پتروشیمی ایران (IPF) برگزار شد.

در این نشست تخصصی، چشم‌انداز و راهبردهای صنعت پتروشیمی در ابعاد مختلف از جمله برنامه هفتم و هشتم توسعه، تأمین خوراک و ناترازی گاز طبیعی و تأمین نیازهای پتروشیمی‌ها بررسی و تحلیل شد.

مدیران و کارشناسان شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی و مؤسسه مطالعات بین‌المللی انرژی در کنار سایر شرکت‌کنندگان در این رویداد علمی و تخصصی، مطالعات انجام شده درباره نحوه محقق کردن راهبردی‌های آینده‌نگری را مطرح و همچنین آخرین دستاوردها و تجارب به دست آمده در مسیر توسعه صنعت پتروشیمی ایران را بررسی کردند.

تصاویر
  • لزوم استفاده از فناوری‌های نو در صنعت پتروشیمی با هدف توسعه پایدار
ثبت امتیاز
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

Empty
Click + to add content
ارتباط با ما

شماره تماس مستقیم

021-79713552

پست الکترونیک:

info@apetdc.com

آدرس:

تهران، پونک، بلوار همیلا، مجتمع اداری همیلا سنتر، طبقه هشتم، واحد 805 کد پستی: 1469644214


توسعه فناوری های انرژی آرمان پاسارگاد

در راستای تامین لایسنس و دانش فنی مورد نیاز واحد های پالایشگاهی و پتروشیمی و همچنین تامین تجهیزات و راه اندازی این واحد ها تشکیل شده است. در چشم انداز شرکت توسعه فناوری های انرژی آرمان پاسارگاد ارائه دهنده لایسنس و تجهیزات مهم تولید محصولات پالایشگاهی و پتروشیمی در کشور دیده شده و رتبه اول تأمین‌کننده فناوری را برای صنعت نفت در چرخه تکمیل زنجیره ارزش ترسیم شده است .

شبکه های اجتماعی

ما را در شبکه های اجتماعی از طریق لینک زیر دنبال کنید و از نظرات خود بهرمند سازید :

کلیه حقوق قانونی وبسایت متعلق به شرکت توسعه فناوری های انرژی آرمان پاسارگاد  می باشد