اخبار و مقالات
 

 
«پتروفن»، میزبان دانش‌بنیان‌ها و نوآوران صنایع پتروشیمی
 

«پتروفن»، میزبان دانش‌بنیان‌ها و نوآوران صنایع پتروشیمی

شنبه، 11 آذر 1402 | Article Rating

رویداد پتروفن با شعار «مسیر نوآوری پتروشیمی» به همت شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و با همکاری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، وزارت نفت، شرکت ملی صنایع پتروشیمی، صندوق نوآوری و شکوفایی، هلدینگ پتروفرهنگ، تاپیکو و شستان ۱۲ تا ۱۴ آذر ماه در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار می‌شود.

به نقل از خبرگزاری برنا؛ هدف از برگزاری رویداد پتروفن، معرفی آن دست محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان است که مرتبط با نیازهای عرصه پتروشیمی به شرکت‌های هلدینگ فعال در این حوزه و رفع نیازهای فناورانه با توانمندسازی بازیگران اکوسیستم در هفت حوزه تجهیزات ثابت و دوار، برق و ابزار دقیق، بهبود و تحول در فرآیند، مواد شیمیایی و کاتالیست، دانش فنی و توسعه محصول، آب ، انرژی محیط زیست و دیجیتالیزاسیون است. همچنین، تقدیر از صنایع پتروشیمی پیشرو در نوآوری با اهدای جوایز نوآوری در 10 حوزه تخصصی  از دیگر برنامه‌های این رویداد است.

شرکت‌های دانش‌بنیان برای حضور در این رویداد می‌توانند در سایت prtrofan@pgpic.ir ثبت‌نام کرده و در نشست‌های تخصصی حضور یابند.

تصاویر
  • «پتروفن»، میزبان دانش‌بنیان‌ها و نوآوران صنایع پتروشیمی
ثبت امتیاز
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

Empty
Click + to add content
ارتباط با ما

شماره تماس مستقیم

021-79713552

پست الکترونیک:

info@apetdc.com

آدرس:

تهران، پونک، بلوار همیلا، مجتمع اداری همیلا سنتر، طبقه هشتم، واحد 805 کد پستی: 1469644214


توسعه فناوری های انرژی آرمان پاسارگاد

در راستای تامین لایسنس و دانش فنی مورد نیاز واحد های پالایشگاهی و پتروشیمی و همچنین تامین تجهیزات و راه اندازی این واحد ها تشکیل شده است. در چشم انداز شرکت توسعه فناوری های انرژی آرمان پاسارگاد ارائه دهنده لایسنس و تجهیزات مهم تولید محصولات پالایشگاهی و پتروشیمی در کشور دیده شده و رتبه اول تأمین‌کننده فناوری را برای صنعت نفت در چرخه تکمیل زنجیره ارزش ترسیم شده است .

شبکه های اجتماعی

ما را در شبکه های اجتماعی از طریق لینک زیر دنبال کنید و از نظرات خود بهرمند سازید :

کلیه حقوق قانونی وبسایت متعلق به شرکت توسعه فناوری های انرژی آرمان پاسارگاد  می باشد