اخبار و مقالات
 

 
نمایشگاه ایران پلاست فرصتی برای هم‌افزایی
 

نمایشگاه ایران پلاست فرصتی برای هم‌افزایی

دوشنبه، 20 شهریور 1402 | Article Rating

 به گزارش ستاد خبری نمایشگاه ایران پلاست ، محسن حائری‌نژاد مدیر عامل شرکت توسعه فناوری های انرژی آرمان پاسارگاد؛ با اشاره به اهمیت نمایشگاه ایران پلاست که فرصتی برای بازاریابی و توسعه همکاری با شرکت‌های داخلی و خارجی است بیان کرد: این رویداد بزرگ اقتصادی فرصتی ارزشمند برای شناخت ظرفیت‌های فنی و تخصصی و همکاری‌های فناورانه با شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان‌ها به‌عنوان بازوی توانمند صنعت پتروشیمی کشور است.

شایان ذکر است شرکت توسعه فناوری های انرژی آرمان پاسارگاد در راستای تامین لایسنس و دانش فنی واحد های پالایشگاهی و پتروشیمی به ویژه با رویکرد تکمیل زنجیره ارزش صنعت تأسیس شده است. 

هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست با رویکرد توسعه تکمیل زنجیره ارزش، حمایت از تولید ملی و رونق ساخت داخل از 26 الی 29 شهریورماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود.

تصاویر
  • نمایشگاه ایران پلاست فرصتی برای هم‌افزایی
ثبت امتیاز
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

Empty
Click + to add content
ارتباط با ما

شماره تماس مستقیم

021-79713552

پست الکترونیک:

info@apetdc.com

آدرس:

تهران، پونک، بلوار همیلا، مجتمع اداری همیلا سنتر، طبقه هشتم، واحد 805 کد پستی: 1469644214


توسعه فناوری های انرژی آرمان پاسارگاد

در راستای تامین لایسنس و دانش فنی مورد نیاز واحد های پالایشگاهی و پتروشیمی و همچنین تامین تجهیزات و راه اندازی این واحد ها تشکیل شده است. در چشم انداز شرکت توسعه فناوری های انرژی آرمان پاسارگاد ارائه دهنده لایسنس و تجهیزات مهم تولید محصولات پالایشگاهی و پتروشیمی در کشور دیده شده و رتبه اول تأمین‌کننده فناوری را برای صنعت نفت در چرخه تکمیل زنجیره ارزش ترسیم شده است .

شبکه های اجتماعی

ما را در شبکه های اجتماعی از طریق لینک زیر دنبال کنید و از نظرات خود بهرمند سازید :

کلیه حقوق قانونی وبسایت متعلق به شرکت توسعه فناوری های انرژی آرمان پاسارگاد  می باشد