اخبار و مقالات
 

 
حضور پررنگ 1500 شرکت داخلی و 250 شرکت خارجی در بزرگترین رویداد نفتی ایران
 

حضور پررنگ 1500 شرکت داخلی و 250 شرکت خارجی در بزرگترین رویداد نفتی ایران

یکشنبه، 26 فروردین 1403 | Article Rating

بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران که از 19 تا 22 اردیبهشت ماه 1403 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، میزبان بیش از 1750 شرکت از سراسر جهان خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران، در این دوره از نمایشگاه، 1500 شرکت داخلی فعال در حوزه‌های مختلف انرژی و صنایع مرتبط با نفت، تازه‌ترین دستاوردها و نوآوری‌های خود را به نمایش خواهند گذاشت. همچنین 250 شرکت خارجی از کشورهای مطرحی مانند روسیه، چین، آلمان، فرانسه، ژاپن، کانادا، ایتالیا، ترکیه، بلاروس، هندوستان، اتریش و آرژانتین در این رویداد مهم حضور خواهند داشت.

نمایشگاه نفت؛ فرصتی برای سرمایه‌گذاری و همکاری‌های بین‌المللی

غلامرضا جمالی، رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران، با اشاره به اهمیت این نمایشگاه گفت: نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران، اصلی‌ترین و مهم‌ترین رویداد نمایشگاهی صنعت نفت ایران است که در آن، فرصتی مغتنم برای همکاری شرکت‌های نفتی در سطح داخلی و جهانی فراهم می‌شود.

وی افزود: با توجه به ظرفیت‌های بسیار بالا و مناسب صنعت نفت ایران، این نمایشگاه فرصت بسیار خوبی را برای سرمایه‌گذاری، امضای قراردادها و تفاهم‌نامه‌های همکاری میان شرکت‌ها فراهم می‌آورد.

استقبال گسترده از نمایشگاه بیست‌وهشتم

طبق گزارش‌ها، از آغاز پیش‌ثبت‌نام اولیه نمایشگاه که از اواخر بهمن ماه 1402 آغاز شده بود، بیش از 1500 شرکت داخلی و 250 شرکت خارجی تقاضای ثبت‌نام در این رویداد بزرگ نمایشگاهی را داشته‌اند.

در این دوره از نمایشگاه، متراژ در نظر گرفته شده برای حضور شرکت‌های خارجی در مقایسه با دوره پیشین، با رشد بیش از دو برابری از 2000 مترمربع به حدود 4500 مترمربع رسیده است.

حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها

علاوه بر شرکت‌های فعال در بخش‌های مختلف صنعت نفت، در این نمایشگاه شاهد حضور شرکت‌های دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها، شتاب‌دهنده‌ها، مشاوران، سرمایه‌گذاران مالی و بیمه‌ای و فعالان حوزه‌های تأسیساتی، مکانیک، برق، الکترونیک، ابزار دقیق، عایق، پوشش و رنگ، اچ‌اس‌ئی، جوش و برش نیز خواهیم بود.

بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران فرصتی ارزشمند برای تبادل دانش و تجارب، توسعه همکاری‌های بین‌المللی و رونق صنعت نفت و گاز کشور خواهد بود.

تصاویر
  • حضور پررنگ 1500 شرکت داخلی و 250 شرکت خارجی در بزرگترین رویداد نفتی ایران
  • حضور پررنگ 1500 شرکت داخلی و 250 شرکت خارجی در بزرگترین رویداد نفتی ایران
ثبت امتیاز
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

Empty
Click + to add content
ارتباط با ما

شماره تماس مستقیم

021-79713552

پست الکترونیک:

info@apetdc.com

آدرس:

تهران، پونک، بلوار همیلا، مجتمع اداری همیلا سنتر، طبقه هشتم، واحد 805 کد پستی: 1469644214


توسعه فناوری های انرژی آرمان پاسارگاد

در راستای تامین لایسنس و دانش فنی مورد نیاز واحد های پالایشگاهی و پتروشیمی و همچنین تامین تجهیزات و راه اندازی این واحد ها تشکیل شده است. در چشم انداز شرکت توسعه فناوری های انرژی آرمان پاسارگاد ارائه دهنده لایسنس و تجهیزات مهم تولید محصولات پالایشگاهی و پتروشیمی در کشور دیده شده و رتبه اول تأمین‌کننده فناوری را برای صنعت نفت در چرخه تکمیل زنجیره ارزش ترسیم شده است .

شبکه های اجتماعی

ما را در شبکه های اجتماعی از طریق لینک زیر دنبال کنید و از نظرات خود بهرمند سازید :

کلیه حقوق قانونی وبسایت متعلق به شرکت توسعه فناوری های انرژی آرمان پاسارگاد  می باشد