اخبار و مقالات
 

 
حضور موثر آرمان پاسارگاد در پنجمین نمایشگاه حمایت از تولیدات داخلی در صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش
 

حضور موثر آرمان پاسارگاد در پنجمین نمایشگاه حمایت از تولیدات داخلی در صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش

شنبه، 14 بهمن 1402 | Article Rating

شرکت توسعه فناوری‌های انرژی آرمان پاسارگاد در پنجمین نمایشگاه حمایت از تولیدات داخلی در صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش در جزیره کیش که با حضور ۲۷۰ شرکت داخلی در کیش گشایش یافته بود، حاضر و مورد استقبال بی نظیر شرکت‌های نفتی قرار گرفت.

این نمایشگاه از ۹ تا ۱۱ بهمن با حضور شرکت‌‌های "مالی و پولی"، " مجتمع‌های پتروشیمی"، "شرکت‌های دانش بنیان"،"مجتمع‌های پالایش و پترو پلاس" و" مدیران پتروشیمی‌های سراسر کشور" در محل نمایشگاه‌های بین المللی کیش برگزار شده است.

شرکت توسعه فناوری‌های انرژی آرمان پاسارگاد با حضور فعال در نمایشگاه پتروشیمی کیش در راستای حمایت از تولید ملی، جلسات متعددی با شرکت‌های حوزه پتروشیمی، نفت و گاز برگزار و نسبت به ارائه انواع خدمات خود به آنها اعلام آمادگی کرده است.

نمایندگان این شرکت جلسات متعددی با شرکت‌های مختلف حوزه پتروشیمی، نفت و گاز برگزار، و نسبت به رفع نیازهای ضروری و دغدغه‌های اصلی این شرکت‌ها در حوزه تولید بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

در این جلسات انواع خدمات شرکت توسعه فناوری‌های انرژی آرمان پاسارگاد در بخش‌های ارائه انواع لایسنس، کاتالیست و... معرفی شد که با استقبال مدیران نفتی مواجه شد. همچنین تعاملات مثبتی با شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه نفت انجام شد.

تصاویر
  • حضور موثر آرمان پاسارگاد در پنجمین نمایشگاه حمایت از تولیدات داخلی در صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش
ثبت امتیاز
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

Empty
Click + to add content
ارتباط با ما

شماره تماس مستقیم

021-79713552

پست الکترونیک:

info@apetdc.com

آدرس:

تهران، پونک، بلوار همیلا، مجتمع اداری همیلا سنتر، طبقه هشتم، واحد 805 کد پستی: 1469644214


توسعه فناوری های انرژی آرمان پاسارگاد

در راستای تامین لایسنس و دانش فنی مورد نیاز واحد های پالایشگاهی و پتروشیمی و همچنین تامین تجهیزات و راه اندازی این واحد ها تشکیل شده است. در چشم انداز شرکت توسعه فناوری های انرژی آرمان پاسارگاد ارائه دهنده لایسنس و تجهیزات مهم تولید محصولات پالایشگاهی و پتروشیمی در کشور دیده شده و رتبه اول تأمین‌کننده فناوری را برای صنعت نفت در چرخه تکمیل زنجیره ارزش ترسیم شده است .

شبکه های اجتماعی

ما را در شبکه های اجتماعی از طریق لینک زیر دنبال کنید و از نظرات خود بهرمند سازید :

کلیه حقوق قانونی وبسایت متعلق به شرکت توسعه فناوری های انرژی آرمان پاسارگاد  می باشد