اخبار و مقالات
 

 
حضور فعال شرکت آرمان پاسارگاد در هفدهمین نمایشگاه ایران‌پلاست
 

حضور فعال شرکت آرمان پاسارگاد در هفدهمین نمایشگاه ایران‌پلاست

دوشنبه، 03 مهر 1402 | Article Rating

تهران (آرمان) - شرکت توسعه فناوری های انرژی آرمان پاسارگاد در طول هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست حضور فعالی داشت. نمایندگان این شرکت در زمان برگزاری نمایشگاه از 26 الی 29 شهریورماه 1402 به معرفی خدمات کسب و کار خود و شناسایی نیازمندهای کارفرمایان در حوزه دانش فنی پرداختند. همچنین در کارگاه های برگزار شده نمایشگاه مشارکت فعال داشتند. 

هفدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست به عنوان یکی از معتبرترین رویدادها در صنعت پلاستیک در منطقه خاورمیانه شناخته شده و از جمله بی‌نظیرترین نمایشگاه‌های صنعت پلاستیک در جهان محسوب می‌شود. در این نمایشگاه که هفته گذشته به اتمام رسید، بیش از 560 شرکت داخلی و 210 شرکت خارجی از 15 کشور شرکت‌ آخرین دستاوردهای خود را در معرض نمایش قرار دادند. همچنین، امسال تمرکز این نمایشگاه بر توسعه زنجیره ارزش صنعت پلاستیک، حمایت از تولید داخلی و تقویت تولید داخلی بود که این امر آن را به عنوان بستری مهم برای رهبران صنعت، نهادهای مرتبط و نوآوران معرفی کرد.

شرکت توسعه فناوری‌های انرژی آرمان پاسارگاد هم به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در عرصه تکمیل زنجیره ارزش صنعت پتروشیمی کشور، خدمات خود را در این نمایشگاه عرضه کرد و به موفقیت این نمایشگاه برای ترویج توسعه زنجیره ارزش  کمک کرد.

این نمایشگاه در چهار دسته اصلی شامل مواد اولیه، محصولات پیش‌ساخته و تولیدی، دستگاه‌ها، تجهیزات و خدمات برگزار شد.

 

تصاویر
  • حضور فعال شرکت آرمان پاسارگاد در هفدهمین نمایشگاه ایران‌پلاست
ثبت امتیاز
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

Empty
Click + to add content
ارتباط با ما

شماره تماس مستقیم

021-79713552

پست الکترونیک:

info@apetdc.com

آدرس:

تهران، پونک، بلوار همیلا، مجتمع اداری همیلا سنتر، طبقه هشتم، واحد 805 کد پستی: 1469644214


توسعه فناوری های انرژی آرمان پاسارگاد

در راستای تامین لایسنس و دانش فنی مورد نیاز واحد های پالایشگاهی و پتروشیمی و همچنین تامین تجهیزات و راه اندازی این واحد ها تشکیل شده است. در چشم انداز شرکت توسعه فناوری های انرژی آرمان پاسارگاد ارائه دهنده لایسنس و تجهیزات مهم تولید محصولات پالایشگاهی و پتروشیمی در کشور دیده شده و رتبه اول تأمین‌کننده فناوری را برای صنعت نفت در چرخه تکمیل زنجیره ارزش ترسیم شده است .

شبکه های اجتماعی

ما را در شبکه های اجتماعی از طریق لینک زیر دنبال کنید و از نظرات خود بهرمند سازید :

کلیه حقوق قانونی وبسایت متعلق به شرکت توسعه فناوری های انرژی آرمان پاسارگاد  می باشد