اخبار و مقالات
 

 
تایید شرکت آرمان پاسارگاد بعنوان یک شرکت دانش بنیان
 

تایید شرکت آرمان پاسارگاد بعنوان یک شرکت دانش بنیان

شنبه، 16 دی 1402 | Article Rating

شرکت آرمان پاسارگاد  با تایید روندهای ارزیابی و بررسی های جامع، به عنوان “شرکت دانش بنیان  نوپا”، توسط معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری معرفی گردید.

شرکت توسعه فناوری های انرژی آرمان پاسارگاد با ایجاد زیر ساخت های لازم در حوزه انتقال فناوری  لایسنس و دانش فنی توانست با چندین مرحله بررسی و ارزیابی توسط معاونت توسعه شرکت های دانش بنیان موفق به تایید دانش بنیان در حوزه خدمات خود شود. این شرکت از تاریخ 9 دی ماه 1402 در فهرست شرکت ها و موسسات مشمول استفاده از مزایای قانون شرکت‌های دانش بنیان تایید گردید و می تواند از قانون حمایت از شرکت ها و موسسات دانش بنیان و تجاری سازی نوآوری و اختراعات استفاده نماید.

طرح های پالایشگاهی و پتروشیمی از جمله صنایعی هستند که بدون تأمین دانش فنی مناسب امکان رشد و توسعه را ندارند. دست یابی به حوزه لایسنس (License) و دانش فنی مورد نیاز صنایع تکمیلی زنجیره ارزش برای صنایع پالایشگاهی و پتروشیمی در ایران بسیار حائز اهمیت می باشد.

شرکت گسترش انرژی پاسارگاد بعنوان اولین مجموعه هلدینگ نفتی در کشور است که دارای دانش فنی واحد های پالایشگاهی و پتروشیمی در قالب شرکت آرمان پاسارگاد است.

شرکت توسعه فناوری های انرژی آرمان پاسارگاد دارای عضویت در پارک فناوری نفت و گاز، انجمن مهندسی شیمی ایران، انجمن مراکز تحقیق و توسعه صنایع ایران و کارگروه متانول انجمن مهندسی شیمی  می باشد.

 

تصاویر
  • تایید شرکت آرمان پاسارگاد بعنوان یک شرکت دانش بنیان
ثبت امتیاز
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

Empty
Click + to add content
ارتباط با ما

شماره تماس مستقیم

021-79713552

پست الکترونیک:

info@apetdc.com

آدرس:

تهران، پونک، بلوار همیلا، مجتمع اداری همیلا سنتر، طبقه هشتم، واحد 805 کد پستی: 1469644214


توسعه فناوری های انرژی آرمان پاسارگاد

در راستای تامین لایسنس و دانش فنی مورد نیاز واحد های پالایشگاهی و پتروشیمی و همچنین تامین تجهیزات و راه اندازی این واحد ها تشکیل شده است. در چشم انداز شرکت توسعه فناوری های انرژی آرمان پاسارگاد ارائه دهنده لایسنس و تجهیزات مهم تولید محصولات پالایشگاهی و پتروشیمی در کشور دیده شده و رتبه اول تأمین‌کننده فناوری را برای صنعت نفت در چرخه تکمیل زنجیره ارزش ترسیم شده است .

شبکه های اجتماعی

ما را در شبکه های اجتماعی از طریق لینک زیر دنبال کنید و از نظرات خود بهرمند سازید :

کلیه حقوق قانونی وبسایت متعلق به شرکت توسعه فناوری های انرژی آرمان پاسارگاد  می باشد