اخبار و مقالات
 

 
برگزاری  هفدهمین نمایشگاه ایران پلاست
 

برگزاری  هفدهمین نمایشگاه ایران پلاست

چهارشنبه، 22 شهریور 1402 | Article Rating

هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست، از تاریخ 26 لغایت 29 شهریور ماه 1402 ( 17 لغایت 20 سپتامبر 2023 ) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌گردد.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه ایران پلاست، نمایشگاه بین المللی ایران پلاست به دنبال فراهم کردن زمینه‌ای برای رونق بازار صنایع پلاستیک داخلی و تسهیل روند بازاریابی جهانی و حضور این بخش از صنعت کشور در بازارهای جهانی است. این نمایشگاه امروز بزرگترین رویداد صنعت پلاستیک در منطقه خاورمیانه به شمار می‌رود و در بین نمایشگاه‌های معتبر صنعت پلاستیک جهان طبقه‌بندی می‌شود.

این نمایشگاه 16 دوره موفق را پشت سر گذاشته است. بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، هفدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست شهریورماه 1402 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در چهار گروه مواد اولیه، محصولات پیش‌ساخته و ساخته‌شده، ماشین‌آلات و تجهیزات و خدمات برگزار خواهد شد. قدرت گرفتن صنعت پلاستیک کشور تنها یکی از مزایای برگزاری این نمایشگاه بوده است. علاوه بر این در سایه برگزاری این نمایشگاه تشکل‌های مختلفی نیز به منظور حضور موثرتر بخش‌های مختلف صنایع پلاستیک شکل گرفت که زمینه ساز رقابت روزافزون و رونق بیشتر این صنعت شد.

تاریخ شمسی : 26 لغایت 29 شهریور ماه 1402

تاریخ میلادی : 17 لغایت 20 سپتامبر 2023

زمان بازدید : از ساعت ۸ الی ۱۵

محل برگزاری : محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران.

تصاویر
  • برگزاری  هفدهمین نمایشگاه ایران پلاست
ثبت امتیاز
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

Empty
Click + to add content
ارتباط با ما

شماره تماس مستقیم

021-79713552

پست الکترونیک:

info@apetdc.com

آدرس:

تهران، پونک، بلوار همیلا، مجتمع اداری همیلا سنتر، طبقه هشتم، واحد 805 کد پستی: 1469644214


توسعه فناوری های انرژی آرمان پاسارگاد

در راستای تامین لایسنس و دانش فنی مورد نیاز واحد های پالایشگاهی و پتروشیمی و همچنین تامین تجهیزات و راه اندازی این واحد ها تشکیل شده است. در چشم انداز شرکت توسعه فناوری های انرژی آرمان پاسارگاد ارائه دهنده لایسنس و تجهیزات مهم تولید محصولات پالایشگاهی و پتروشیمی در کشور دیده شده و رتبه اول تأمین‌کننده فناوری را برای صنعت نفت در چرخه تکمیل زنجیره ارزش ترسیم شده است .

شبکه های اجتماعی

ما را در شبکه های اجتماعی از طریق لینک زیر دنبال کنید و از نظرات خود بهرمند سازید :

کلیه حقوق قانونی وبسایت متعلق به شرکت توسعه فناوری های انرژی آرمان پاسارگاد  می باشد